top of page
  • תמונת הסופר/תOfir Buskila

הגננת המשקיעה ביקום!

מי שכבר כמה זמן בקהילה שלנו בטוח נחשף לתקווה לרנר. תקווה היא גננת וציירת מוכשרת שלקחה חלק בקורס המלא לציור פורטרטים. תקווה מציירת ציורים מדהימים וזכתה ממני ביושר לכינוי "הגננת המשקיעה ביקום".

נזכיר למי שלא זוכר.. .

בשנה שעברה תקווה השתתפה בקורס לציור פורטרטים (עוד כשהוא היה במתכונת של קורס בזום ולא מוקלט כמו היום). ותוך זמן קצר החלה לצייר פורטרטים מדהימים.

מה שהיה מיוחד בפורטרטים של תקווה זה שהם לא בהכרח תמיד הכי מפורטים. אבל הם ראליסטיים וההבעה של מי שהיא בוחרת לצייר עוברת בצורה מדהימה מהדף אלינו!


בסוף השנה שעברה תקווה התחילה פרוייקט יוצא דופן. ציירה כל ילד וילד מהילדים שהיא הגננת שלהם והעניקה לכל ילד וילדה את הפורטרטים של עצמם בסוף השנה. חוויה מרגשת לכל דבר ועניין.

ציירה תקוה לרנר

שתבינו אנחנו מדברים על עשרות פורטרטים!!! השבוע תקווה פרסמה פוסט נוסף בו היא משתפת שגם השנה היא עשתה זאת שוב! הפעם עם ילדים חדשים.

נשאר רק לקנא בילדים האלו שזכו לגננת כל כך מיוחדת ולהוריד בפניה את הכובע. **מצורפים כאן כמה מעשרות הפורטרטים המדהימים שיצרה.








גם אתם יכולים ללמוד לצייר פורטרט! הקורס המלא לציור פורטרטים מרכז בתוכו בצורה מאוד ידידותית וברורה את המיטב הטכניקות לציור פנים.





15 צפיות0 תגובות
bottom of page